צמיג 150/60ZR17 TL S-21 66W

צבע:
כמות

מידע נוסף

Bridgestone S-21 הינם הדור הבא של צמיגי HYPERSPORT S-20 , ומחליפים אותם. צמיגי HYPERSPORT S-21 BATTLAX Bridgestone עוצבו ותוכננו מחדש לגמרי באמצעות טכנולוגיית ULTIMATEYE הבלעדית של Bridgestone זוהי טכנולוגיה למדידה והדמיה ויזואלית של התנהגות משטח המגע של הצמיג במהירויות ובזוויות הטייה משתנות ובתנאי מזג אוויר שונים. צמיגי ה- S-21 מציעים שיפור משמעותי ביציבות, ובנסיעה במהירות גבוהה. מבנה שלושת תרכובות הגומי בצמיג האחורי הינו ייחודי וחדשני ביותר, מגדיל את משטח המגע של הצמיג בזמן ההטייה ומספק ביצועים חסרי פשרות בתנאים קיצוניים בשילוב הצמיג הקדמי בעל שתי התרכובות, צמיגי HYPERSPORT S-21 מציגים פרופיל צמיג חדש לגמרי עם יציבות משופרת ועד 36% שיפור באורך חיי הצמיג. גם אם אתה רוכב בעל אופי רכיבה ספורטיבי קיצוני או רק מחפש צמיג שמספק אחיזה אבסולוטית בכבישים האהובים עלייך, Bridgestone S-21 עוצבו בכדי לספק ולהתאים לדור החדש של אופנועי הספורט והם בדיוק בשבילך מאפיינים בולטים: • האחיזה בתנאים יבשים ואורך חיי הצמיג שופרו וכל זאת מבלי לפגוע באחיזה על כביש רטוב. • עיצוב חריצי תבנית הצמיג בטכנולוגיית 3D , מציע קשיחות תבנית אופטימלית ושיפור שטח המגע עם הכביש. • צמיג קדמי בעל שני תרכובות גומי ) 3LC (, בעל פרופיל חדש התורם לאחיזה טובה יותר בהטייה. • צמיג אחורי בעל שלוש תרכובות גומי ) 5LC ( בעל פרופיל חדש המספק שיפור ביציבות ובאורך חיי הצמיג. • שימוש בטכנולוגיית NANOPROTEC לשיפור האחיזה במגוון טמפרטורות רחב במיוחד. • מגיע כצמיג מקורי עבור הדגמים הבאים: CBR-1000RR 2017 HONDA | YAMAHA R6 2017 | S750 2017-GSX SUZUKI
צמיג 150/60ZR17 TL S-21 66W

מוצרים שאולי יעניינו אותך

<

צמיגים לאופנוע

לא משנה על איזה דו גלגלי אתם רוכבים, לא משנה מה הנסיון שלכם ברכיבה. צמיג האופנוע שלכם הוא החיבור שלכם לכביש. הוא אחראי לבטיחות שלכם.
בחירה נכונה של צמיגים לאופנוע היא מהותית לרוכבים ומהווה גורם חשוב לביצועים ולנוחות.

קצת על מבנה הצמיגים לאופנועים:

  •  Tread: תבנית הצמיג, החלק הבא במגע עם הכביש וגם החלק שרוב האנשים חושבים עליו בהקשר לצמיגים. תבנית חלקה של צמיג עובדת טוב יותר על משטחים חלקים ויבשים ותבנית "גושנית" מתאימה יותר לשטח ועל כבישים משובשים. יש צמיגי כביש מסוימים עם תבנית צמיג המתאימה יותר לתנאים רטובים וצמיגי שטח עם תבניות המותאמות לתנאי השטח, למשל סלעים, חול או בוץ רטוב. לתבנית משמעות רבה לאחיזת הצמיג את הדרך.
  •  Bead: בסיס הדופן הוא החלק הנצמד לחישוק הגלגל וגורם לצמיג להישאר במקומו כאשר הוא מנופח. לרוב בסיס הדופן כולל כבל פלדה חזק העטוף בגומי לחיזוק ושיפור האחיזה בחישוק הגלגל.
  • Carcass: מדרס,  "גוף" הצמיג אשר נמצא מתחת לתבנית החיצונית. צמיגי אופנועים הם לרוב רדיאליים או בעלי שכבות רבודות / מעורבים מבחינת מבנה שלד הצמיג. לצמיגים רדיאליים חגורות מחוזקות, הרצות רוחבית מבסיס דופן בצד אחד לבסיס בצד השני וכמעט תמיד עשויות כבלי פלדה. בצמיגי שכבות רבודות (Bias-Ply) ישנן חגורות חיזוק שלרוב עשויות מסיבים חזקים ומחברות בין שני צידי הצמיג, אבל בזוויות אלכסוניות ולא רוחביות כמו ברדיאליים.
  • Sidewall: דופן הצמיג החלק  בין בסיס הדופן הנצמד לחישוק לבין התבנית החיצונית. זהו חלק קטן בצמיג, אבל חשיבותו גדולה לבטיחות, לביצועים, להעברת עומסים, התנהגות כביש ועמידות הצמיג לתקרים.  לדופן הצמיג אפילו יש השפעה על התנהגות המתלים.

יש לכם עוד שאלות על צמיגים לאופנועים היכנסו הכנו עבורכם מדריך מקיף